mmm
Module 2

Schets jouw ideale klant

Wie is je doelgroep en tribe? Welke lifestyle hebben ze? Hoe ziet een dag in hun leven eruit? Welke merken vinden ze aantrekkelijk? Wat zijn hun ambities, dromen en struggles? Wat is hun sport/tijdschrift? Wie zijn het, wat drijft ze, wat zoeken ze?

 

Twee voorbeelden:

  • Hoog sensitieve vrouwen die zich in de drukke fase van carrière, kinderen en sociaal leven bevinden en op zoek zijn naar een beetje me-time. Zij willen zich gesteund voelen om af en toe even helemaal tot rust te komen en wat tijd voor zichzelf te claimen.
  • Jonge ondernemers  tussen de 20-30 jaar die naast een druk sociaal leven en baan ook hun eigen bedrijf proberen te starten maar niet genoeg tijd hebben.
Opdracht: Bekijk de voorbeelden, download de aanpasbare PDF (of pak pen & papier!) en schrijf jouw ideale klant uit. Een tekening erbij mag ook 🙂

Maak je merk in 1 dag!

Module 1: Jouw Brand Bio
Module 2: Jouw Ideale Klant

Module 3: Look & Feel van jouw merk

Module 4: Aan de slag met jouw Merk Bord!

Module 5: Kies jouw merk template

Module 6: Maak jouw merk stijlgids!

Module 7: Exporteren

Module 8: Laatste tips

Met het juiste merk verandert alles!

Kom je er niet uit?

Lukt het niet met het technische gedeelte? Dat is niet erg! Ik kan je helpen.

Bestel de 'Help me een handje' upgrade als je extra hulp nodig hebt van mij als designer bij de technische design onderdelen van module 6 & 7.  

Voor €97 krijg jij op basis van een vragenlijst met jouw input van module 1-5 je eigen logo & merk stijlgids toegestuurd.